sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Incurajare----Iacob Sofia Ioana

Cand spui: "Nu pot sa rezolv problemele..."

Dumnezeu iti spune: "Eu iti voi calauzi pasii..." Proverbe 3:5-6

Cand spui: "Este imposibil..."

Dumnezeu iti spune: "Totul e cu putinta..." Luca 18:27

Cand spui: "Ma simt singur..."

Dumnezeu iti spune: "Nu te voi lasa, cu nici un chip nu te voi parasi" Evrei 13:5

Cand spui: "Nu pot sa fac asta..."

Dumnezeu iti spune: "Toate le poti face..." Filipeni 4:13

Cand spui: "Nu merit iertarea..."

Dumnezeu iti spune: "TE IERT" Ioan 1:9; Romani 8:1

Cand spui: "Mi-e teama..."

Dumnezeu iti spune: "Nu te teme, ca Eu sunt cu tine..." Isaia 41:10

Cand spui: "Sunt foarte obosit..."

Dumnezeu iti spune: "Eu iti voi da odihna..." Matei 11:28-30

Cand spui: "Nimeni nu ma iubeste cu adevarat..."

Dumnezeu iti spune: "TE IUBESC..." Ioan 13:34; Ioan 3:16

Cand spui: "Nu stiu cum sa merg mai departe..."

Dumnezeu iti spune: "Iti voi arata calea..." Psalm 32:8

Cand spui: "Ce cale ma conduce la Dumnezeu?"

Dumnezeu iti spune: "FIUL MEU PREAIUBIT, ISUS HRISTOS..." 1Timotei 2:5; Filipeni 4:12; Ioan 3:16


Niciun comentariu: